•  

    28427640

  •  

    adrianco.ir@gmail.com

اینستاگرامآپاراتتلگرامواتزآپ

مجله آدرین

 

روان شناسی رنگ نقش بسیار مهمی در تبلیغات و بازاریابی دارد. به همین دلیل در این مقاله به نقل از سایتchetor  ، درباره تأثیر رنگ در تبلیغات و استفاده هوشمندانه رنگ ها براساس اهداف بازاریابی نکاتی را خواهیم گفت.

ادامه مطلب...

تینا سیلیگ، پروفسور دپارتمان علوم مدیریت و مهندسی دانشگاه استنفورد است. او در حوزه نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی تدریس می کند، ۱۷کتاب نوشته، به کمپانی های زیادی مشاوره مدیریتی داده و بنیانگذار BookBrowser است. یکی از مقالات او درباره تمام چیزهایی که آرزو داشت در 40سالگی بداند و به کار گیرد، در ادامه به نقل از isfehanplus از زبان خود او آمده است.

ادامه مطلب...